Fail

Var ute och träna med nellie i skogen bredvid och kom nyss hem. Det roliga med det var att jag tänkte ta lite bilder som jag tänkte lägga ut här, (so far so good) jag packar ner allt jag behövde dvs dammies, godis, kamera, sele mm.  Vi går en bit för att komma till skogen, väl på plats går jag och droppar ut två dammies på olika ställen medans nellie var bunden i ett träd. Jag gick tillbaka till henne och skicka ut henne för att hämta. Så skulle jag ta kort när hon kommer rusandes överlycklig tillbaka med dammiesen i munnen - Bara det att det stod Minnet fullt.. då hade smarta jag glömt minneskortet i datan eftersom jag la in de bilder jag tog i morse.. Lyckat carro mkt lyckat.  men bortsett från mitt lilla misstag med minneskortet var träningen lyckad. Lägger ut en gammal bild så länge :) Så fotar jag träningen en annan gång :)


Nellie och Simpson för ca 1år sedan nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0