HEJ

Hej, nu har jag gjort som så många andra och skaffat mig en blogg, får se hur länge jag orkar för detta är verkligen en utmaning, hehe. Jag tänkte börja berätta lite om mig själv så ni som inte känner mig kan få en bild om vem jag är.

Mitt namn är Caroline jag är 19år och jag tog studenten nu i maj från ett program som heter Hund och företagande. Som ni nu kanske förstår är hund mitt största intresse. Jag bor tillsammans med min Fästman Sonny och hans dotter Frida i en 4a i Partille. Jag har en Labrador retriever som heter Nellie hon är 2.5år. Nellie är min ögonsten och jag skulle kunna göra allt för henne. Sonny har också en hund en liten papillon kille på 1år.  På fritiden är jag väl mest med min pojkvän och tränar med Nellie. Jag vet inte vad jag ska skriva mer så det får vara allt för nu :)



Nellie och Simpson
Nellie och simpson myser i soffan :)


Kommentarer
Postat av: Romana

Fyfan vad söta hundar! :)

2010-09-08 @ 18:04:08
URL: http://romanaarnoldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0