Mini semester

Nellie har varit hos min mamma nu i två dagar, där hon fått vila upp sig lite efter vår hårdträning inför WT. Nu ligger jag här i soffan och väntar på att hon ska komma hem min sambo är och hämtar henne just nu :D jag saknar henne jättemycket, helt sjukt hur man kan sakna en hund så mkt. Men hon är så mycket mer än "bara" en hund för mig. Utan henne är jag liksom inte hel.
Imorgon börjar vår träning igen, vi går nog upp till skogen här bredvid och slänger ut lite dammies (?). VI ska träna snabbare upplet och snyggre avlämning. Det blir nog även lite freestyle träning.  


Min fina flicka


Nellie och simpson leker så fint ihop trots storleks skillnaden, denna bild är gammal men dom är så söta ihop.

myyys :)


Kommentarer
Postat av: Elina

Gillar du mina outfits från de senaste dagarna? :)

2010-09-11 @ 22:19:03
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/
Postat av: Elina

Tack :) Vilka söta hundar :)

2010-09-12 @ 11:33:42
URL: http://elinaryttbergs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0